Følg Kamelryttersken på karavanseraiet.no
En b(ikers)logg om motorsykkelkjøring og om mangt og mye som ikke skjer på veien, men i livet ellers

søndag 7. mars 2010

Solbriller? JAAA!!!

Solbriller bruker jeg støtt og stadig, ikke på nesen, men i håret, for å holde pannehåret på plass. Og så blir det en sånn passe diadem/kroneeffekt, passende til ei dronning, les B.I.T.C.H. (Bitch In Total Control of Herself).
Og med bare ti - tolv par å velge i, burde samlinga egentlig utvides...
I fjor sommer var jeg og shoppa med ei med full oversikt over accesoires og desslike. Hu fant et par briller a likte til meg. Og jeg hadde funnet et par som jeg likte. Så det på a at hu ikke helt likte at mitt valg var bedre enn hennes. "Ok, la gå da" kom det fra tett samenpressede lepper. 1 - 0 to the B.I.T.C.H. Men jeg kjøpte det halskjedet med matchende øreringer som hu likte.

Ingen kommentarer: