Følg Kamelryttersken på karavanseraiet.no
En b(ikers)logg om motorsykkelkjøring og om mangt og mye som ikke skjer på veien, men i livet ellers

torsdag 29. april 2010

Konseptet bil

har jeg visst skrevet noe om, for ikke så alt for lenge siden. Og i dag ble det litt aktuelt siden Kari Rasmussen stilte spørsmålet "Klarer du deg fint uten bil?"

Ja, jo, gjør vel egentlig det. Er vanligvis bare når minstemann er her, at jeg har behov for bil. Og han har bil selv for å si det sånn. Og den har han med seg når han kommer. Er enten jeg eller X'n som kjører bilen hans siden han ikke er i stand til det, og ikke er han gammel nok heller.

Bortsett fra det, klarer jeg meg godt uten bil, med gangavstand til butikk og Midtby'n, og det går buss direkte herfra og opp til arbeidsplassen hver morgen.

Ingen kommentarer: