Følg Kamelryttersken på karavanseraiet.no
En b(ikers)logg om motorsykkelkjøring og om mangt og mye som ikke skjer på veien, men i livet ellers

torsdag 8. april 2010

Regnvær

Kjørte gjennom Lier i dag, og da kunne jeg tenkt meg sal med hull i. Sånn som mannfolka har på trampjernet, sprekk rett under bunnpluggen. For det å kjøre i regnvær er lite trivelig, og når det begynner å bli vått i skrevet, da blir det snart hustrig.

Skulle innom Bimma, og hu hadde varm eplekake når jeg kom :) Det var virkelig godt etter å ha sittet ute i regnværet og lyst ukvemsord over Værgudene og generelt hatt det utrivelig.

Må bare innrømme at motorsykkelkjøring i regnvær har lite sjarm, og når jeg ikke klarer å slappe av og kjøre jevnt, da er det iallfall lite sjarmerende. Blir å kjøre med fingerspissfølelse og med stive skuldre. Farta blir deretter også, ingen fare for at statskassa skal få flere inntekter fra meg i sånt vær.

Men det har da blitt 70 mil de siste to dagene, så det er ikke så galt likevel :)

Ingen kommentarer: