Følg Kamelryttersken på karavanseraiet.no
En b(ikers)logg om motorsykkelkjøring og om mangt og mye som ikke skjer på veien, men i livet ellers

lørdag 24. april 2010

Første

kvelden med MC-ravning unnagjort.
Lite folk å se. Traff noen på Halsetskola. Og jeg mitt nek klarte jo ikke å la være å kommentere påkledninga til moped/scooterungdommen. Vel, må har jeg da fått sagt det. Får tro at jeg klarer å holde tann for tunge resten av sesongen.

Traff også fotfolket, altså natteravner til fots. Et par ved Husebybadet og et par ved Sunnlandskola. De siste kunne tenke seg å delta på MC-ravninga. Trivelig :)

Var litt småkaldt og sleipt enkelte steder. Rota meg ut på en grusbane på Flatåsen. Det var rene hengemyra. Heldigvis fant en av de andre veien rundt, så vi kom ned på rett gangvei likevel.

De to andre som var med måtte så absolutt hjem til sin bedre halvdel, så de ble avlevert i god stand på sine respektive dørstokker. På siste stoppen ble jeg invitert inn på en kopp te, som gjorde godt i en litt kjølig skrott.

Ingen kommentarer: