Følg Kamelryttersken på karavanseraiet.no
En b(ikers)logg om motorsykkelkjøring og om mangt og mye som ikke skjer på veien, men i livet ellers

lørdag 19. juni 2010

Flere bekjennelser

fra en fartssynder


UP'n varsler at de skal ut på veien i sommer også. Som om vi ikke visste at de er på veien. Så fire eller fem av dem på turen fra Stiftsstaden til Tigerstaden her tidligere i uka. To bare på Esso'n på Berkåk. Han VFR'n jeg hengte på fra Hovin til Tynset så dem også. Dèt så jeg på bremselyset. Han tok R 3 fra Tynset, og så sikkert flere nedover der også.

Nytt av året er at UP også er på FV 705 Støren - Tydal. Enda en koselig MC-vei hvor man må være obs og kanskje kjører på ank for at man tilfeldigvis skulle overse et skilt eller vri litt mer på rulla enn godt er for økonomien.

Bildene fra ACR som ble tatt av Gary fra Picman er kjempefine. De 400 kronene de skulle ha for bildene var vel verdt det. Har lagt dem opp i full størrelse, så hvis du klikker på dem, blir de stoore og utrolig skarpe.

Selv om jeg lå sist i feltet og lot de andre kjøre sitt løp, så hadde jeg mye igjen for de to dagene jeg var sammen med Liz og Bikeport der oppe.


Merka det på turen ned i regnværet på tirsdagskvelden. Stolte mer på sykkel, underlag og fikk blikket opp og dit sykkelen skulle. Man skjerper seg på banen og konsntrerer seg om riktig teknikk. Den teknikken som får deg hjem hel, hver gang.

Fjæsboka er fin til så mangt. Er ei gruppe for oss som ikke ser på fotball-VM der også :D

Ingen kommentarer: